Seden Triko olarak 1996 yılında triko örme sektörüne adım attık. Kısa süre içerisinde Türkiye triko pazarında önemli bir konuma geldik ve Türkiye ekonomisine önemli bir katkı sağlamaya başladık.
2003 yılında ürün gurubumuzu genişleterek triko örme sektörünün yanında bayan dış giyimine dair tüm kıyafetleri üretmeye başladık ve mağazalaşma çalışmaklarına hız verdik. 2006 yılında marka ismimizde yer alan “triko” kelimesini çıkarıp yolumuza Seden Triko yerine Seden olarak devam etme kararı aldık.


Firma tasarımcılarımızı dünya moda merkezlerine yönlendirip trendleri takip ederek, öne çıkan tasarımları Türk kültürünün değerleriyle harmanlayıp özel koleksiyonlar hazırladık. Yurtiçi ve yurtdışındaki fuarlarda defileler düzenleyerek ortaya çıkan özel Seden koleksiyonlarımızı müşterilerimize tanıttık.


Bugün biri İstanbul’da diğeri Konya’da olmak üzere iki fabrikamızda, 150.000 triko, 200.000 örme-penye, 50.000 dokuma konfeksiyon üretimini gerçekleştirmekteyiz. İstanbul ve Konya’da toptan satış mağazamızla Türkiye’nin bir çok noktasına ürün satışı gerçekleştirmekteyiz. Konya, İstanbul, Kayseri, Ereğli ve Denizli’de toplam 10 adet perakende satış mağazamızla da bayanları şıklıkla buluşturuyoruz.
ISO 9001 – 2000 Kalite Kontrol Sertifikasına sahip markamız Almanya, İspanya, Fransa, Rusya, Orta Doğu ve C.I.S ülkelerindeki bayanlara da her ana uygun şıklık sunuyor. Bugün toplam üretimimizin %30’unu ihraç ettiğimiz bu ülkelerde ve Türkiye’de rahat, şık ve modern çizgilerimiz, kalitemiz, geniş ürün yelpazemiz ve her geçen gün yükselen trendimiz ile bayan giyimin vazgeçilmez markası olduk.

VİZYON:
Her bedene ve her tarza hitap eden kıyafetler ve aksesuarlarla bayanlar tarafından “en beğenilen ve en çok tercih edilen” marka olmak. Modanın trendlerini Türk kültürü ile harmanlayarak farklı ve özel hissettiren koleksiyonlarla trend belirleyen lider bir firma olmak. Yurtiçi ve yurtdışında yeni mağazalar açarak daha çok kadını Seden kalitesiyle tanıştırmak.

MİSYON:
Her yaş ve bedene hitap etmek, bu doğrultuda da ürün yelpazemizi genişleterek tercih edilen bir marka olmak.

Çalışanların fikirlerinin değerli olduğunu hissettikleri, çalışmak için tercih edilen, dinamik, kurumsal bir firma olmak.

Şehrin canlılığını, romantizmini, baskın kimliğini, ruhunu yansıtan koleksiyonlar üreterek modern kadının yaşamının bir parçası olmak.

Üretim, satış ve satış sonrası süreçte müşteri memnuniyetini sağlamak.